2014年8月17日 星期日

乾杯!原來紅酒對你的姆趾外翻是有好處(英翻中文章分享僅供參考)

乾杯!原來紅酒對你的姆趾外翻是有好處

我有時會小酌兩杯,這並不是秘密,唉,我跟我的女朋友很喜歡在每個周末時小酌,在我第二杯,好啦!誠實點,是昨晚的第三杯時,我發現我的姆趾外翻痛竟然奇蹟似的消失了,原來,這有一個全然科學性的見解能去解釋這酒醉後的疼痛減輕現象。

紅酒內有減輕發炎現象的茶多酚化學物質,這些自然生成的營養物能能減緩你關節疼痛的現象,例如腳踝或是膝蓋,這個發現讓我在周末更加愉快,此外,當我得知我最喜歡的飲料能減緩姆趾外翻的疼痛時,我不敢相信是真的。

如往常一樣,在你小酌完之後,喝些水是極為重要的,三到五品脫是屬於正常的水量攝取,根據The Daily Mail,對於一個如同我喜歡喝幾杯水的女士來說,應該有足夠的攝取量能讓我的生體機能維持正常,有足夠的養分到達我的姆趾外翻。

關節炎是一種常見的病症,因為他也是一種常見的因素導致姆趾外翻疼痛。
根據HealthWorld指出,肥胖會導致你腳部更容易拉傷,因為腳趾頭是承受重量的關節,過度飲酒會導致腹部脂肪堆積(誰會想要這樣?)所以,維持精力充沛的生活方是是非常重要的。

至於那些白酒愛好者想去尋找能減緩發炎的姆趾外翻疼痛時,你或許該轉到紅酒身上,原來葡萄的外皮包含那些對你姆指外翻有益的抗氧化劑,而且只能在紅色種類上找到,彷彿沒有其他好消息了,另外我也發現黑巧克力也含有這種神奇的營養物,捏我,我一定是在做夢


今晚我不需要其他的理由去小酌,因為我知道我的足部將會比以前更加輕鬆,都是因為這原因,這就是今晚吃喝快樂的原因,因為能減緩姆趾外翻疼痛的不舒服。


Cheers! It turns out red wine is good for your bunion

Posted on November 2, 2012
It's no secret that I enjoy a little vino every once and awhile. Heck, me and my girlfriends count on it every weekend. After my second – or, let's be honest – third glass of red wine last night, I realized that mybunion pain miraculously disappeared. As it turns out, there is a whole scientific explanation behind this boozy pain relief.
There are these chemicals in red wine called polyphenols that are known to reduce inflammation. These naturally-occurring nutrients trigger a reaction that can spell relief for your toesies and other achy joints like ankles and knees. This is gonna make my weekends a lot more fun, that is for sure. Knowing that my favorite beverage also relieves my bunion pain? This is almost too good to be true.
As always, it is important plenty of water when you are tipping back the glass. Approximately three to five pints a day are usually good for normal hydration, according to The Daily Mail. For a lady like me who typically enjoys to put back at least a glass or two should probably up that number to make sure that a steady flow of nutrients is making its way to my bunion.
Arthritis is normal for broads like me, since it is a common trigger for bunion pain, but working off that glass of red wine with a jog or some yoga the next day is probably a good idea for your bunion too. According to HealthWorld, obesity can put even more strain on your feet. Since the toes are weight-bearing joints, it is important to hit the treadmill or roll out the mat after a night of drinking with the ladies. Too much alcohol can create excess belly fat (and who wants that?), so leading an active lifestyle is important in keeping a bunion at bay.
To all those white wine lovers out there looking to ease their arthritic bunion pain – you may want to switch to red. It turns out the skins of the grapes contain those antioxidants that make your bunion happy, and those are only found in the red varieties. As if this news can't get any better, I also found out that dark chocolate also contains this miracle nutrient. Pinch me, I must be dreaming.
I didn't need another reason to uncork that bottle of Merlot this evening, but now that I know that my feet are going to be happier because of it, it's all the more reason to eat, drink and be merry. Cheers to you and better relief for your bunions!
http://www.bunionadvisor.com/blog/2012/11/cheers-it-turns-out-red-wine-is-good-for-your-bunion/

沒有留言:

張貼留言